SELAMAT DATANG KE BLOG HARIANKU

USAHAWAN INTERNETADSENSE REVENUEINTERNET MARKETING

DISEASE INFORMATIONVISIT MALAYSIABLOGGING

 

 

Sunday, May 6, 2007

PENGENALAN

Asslamualikum dan salam sejahtera,
Sebelum saya menaip dengan lebih menjela-jela, biar saya perkenalkan diri saya dulu. Blogmaster ni bernama HUSSAIN atau panggil je saya SAIN.... Masih studi lagi kat UKM ..
Tak de apa nak buat , jadi mengisi masa luang tu saya buat la blog ni... saja ja nak mengutarakan pandangan-pandangan tentang isu-isu semasa dan jugak pengalaman masa lampau.
Jadi, kalau anda nak mengutarakan sebarang pandangan , anda di persilakan untuk memberi sebarang komen yang bernas dan membina...
Anda jugak boleh mengisi ruang Buku Pelawat pada sidebar di sebelah kanan ni..hehehe...
Pada masa sekarang ni , apa yang saya dapat lihat di zaman teknologi canggih ni ialah trend blogging.. maksud saya semakin ramai penduduk dunia ni yang membina blog sendiri, semata-mata nak menceritakan pasal diari harian , mengutarakan pandangan peribadi dan berkongsi macam2 maklumat...
Tidak kurang jugak ada yang menggunakan blog ni untuk mengiklankan perniagaan mereka...maklumlah, penggunaan blog ni free je... tak payah la susah2 nak pi beli domain name dan web hosting , ala sekadar nak cerita diari harian je kan... tapi kalau yang betul2 serius nak bisnes internet ni,,, anda WAJIB mempunyai web sendiri untuk mengiklan dan memperkenalkan pasal produk perniagaan anda..
Saya rasa setakat ni je la pengenalan buat permulaan ni....
Selamat berblog....

No comments:

Add BLOG HARIANKU to Newsburst from CNET News.comAdd to Google Reader or HomepageSubscribe in NewsGator OnlineSubscribe in RojoAdd to My AOL

Subscribe in FeedLoungeAdd to netvibesSubscribe in BloglinesAdd to The Free DictionaryAdd to PlusmoSubscribe in NewsAlloy

Add to Excite MIXAdd to netomat HubAdd to flurryAdd to WebwagAdd to AttensaAdd BLOG HARIANKU to ODEO

Subscribe in podnovaAdd to PageflakesPowered by FeedBurner